Přeskočit na hlavní obsah

HD tikety

HD tiket entita nesoucí informace o řešení incidentu. Tiket obsahuje tyto základní informace

  • Číslo tiketu - jednoznačná identifikace
  • Datum vzniku
  • Zadavatel - osoba, která tiket zavedla
  • Stav - viz. životní cyklus tiketu
  • Kategorie/podkategorie - základní kategorizace tiketu, určuje výchozí workflow řešení a prvotního řešitele. Na základě kategorie tiket může obsahovat doplňkové informace relevantní pro danou kategorii.
  • Řešitel - tiket má v každý okamžik po vzniku právě jednoho řešitele.
  • Dozor - je pracovník, na kterého je tiket předán v případě, že řešitel nepřebere tiket ve stanovené lhůtě. Dozor má také možnost kdykoliv od řešitele tiket převzít a stát se tak jeho řešitelem bez součinnosti původního řešitele.

Možné změny řešitele

  • stávající řešitel předá tiket jinému řešiteli.
  • předání systémem na dozor - nový řešitel musí přijmout tiket ve stanovené lhůtě, jinak je předán na dozor
  • tiket převzat dozorem - dozor tiketu se stává řešitelem, původní řešitel je notifikován
  • tiket převzat manažerem HD - převzetí tiketu osobou se speciálním oprávněním

Životní cyklus tiketu

Tikety vznikají buď na zaměstnaneckém portále, nebo automatickým založením na základě kontrolních mechanizmů v systému CAFM.