HD tikety
HD tiket entita nesoucí informace o řešení incidentu. Tiket obsahuje tyto základní informace
- Číslo tiketu - jednoznačná identifikace
- Datum vzniku
- Zadavatel - osoba, která tiket zavedla
- Stav - viz. životní cyklus tiketu
- Kategorie/podkategorie - základní kategorizace tiketu, určuje výchozí workflow řešení a prvotního řešitele. Na základě kategorie tiket může obsahovat doplňkové informace relevantní pro danou kategorii.
- Řešitel - tiket má v každý okamžik po vzniku právě jednoho řešitele.
- Dozor - je pracovník, na kterého je tiket předán v případě, že řešitel nepřebere tiket ve stanovené lhůtě. Dozor má také možnost kdykoliv od řešitele tiket převzít a stát se tak jeho řešitelem bez součinnosti původního řešitele.
Možné změny řešitele
- stávající řešitel předá tiket jinému řešiteli.
- předání systémem na dozor - nový řešitel musí přijmout tiket ve stanovené lhůtě, jinak je předán na dozor
- tiket převzat dozorem - dozor tiketu se stává řešitelem, původní řešitel je notifikován
- tiket převzat manažerem HD - převzetí tiketu osobou se speciálním oprávněním
Životní cyklus tiketu
Tikety vznikají buď na zaměstnaneckém portále, nebo automatickým založením na základě kontrolních mechanizmů v systému CAFM.